mandag 18. august 2014

Info første skoledag

Da håper jeg dere har funnet ut av plassering og at det ordner seg med gruppene. Hvis ikke jeg hører noe fra dere før i morgen kommer vi til å plassere de som ikke har fått en gruppe enda. Når alle gruppene er klare kommer vi til å gi dere gruppenummer som dere skal bruke resten av semesteret.

Angående The Good, The Bad and The Ugly - oppgave 1a, så kommer jeg til å opprette en dropbox-mappe som dere får adgang til og kan laste opp bildene på i morgen. Tror det er det enkleste. Komprimer gjerne bildene slik at vi ikke fyller opp hele dropboxen med en gang.
Det blir ikke noen forelesning som det står i planen fra 13.15-15.00. Da har dere litt mer tid til å organisere dere, ta bilder eller starte med analysedelen. Det blir forelesning fra 10.15-12.00 om Normative, visuelle krav i byplanlegging i S1 og gjennomgang av bildene fra 15.15 på tegnesalen.
Det blir en uformell greie der vi tar frem noen av dere som kan si noen ord om de bildene dere har tatt.

Pensum kommer jeg til å legge opp noen av de neste dagene digitalt og så trenger jeg å vite om noen IKKE vil ha dette på papir. Det kommer til å koste ca 200 per kompendium (et for ATH B og et for Planleggingskunnskap).

Berlin-turen blir som sagt i uke 43, med overnatting fra søndag til lørdag. Vi kommer ikke til å ha opplegg etter forelesningen på torsdag 16. oktober fra 10.15-12.00, så da står dere fritt til å dra fra Trondheim. Det kan sikkert være lurt å begynne å sjekke ut billetter allerede nå. Jeg kommer til å henge opp en påmeldingsliste utenfor salene i morgen der dere må skrive om dere skal være med eller ikke. Påmeldingen er bindende, da vi må begynne å bestille overnatting og planlegge dagene i Berlin nå.

Kalenderen for semesteret ligger her (html) og der (ics). Se denne siden for hvordan du setter opp kalenderen på din smarte telefon.

Legger også ut en oppdatert versjon av semesterplanen som dere kan laste ned her.
(anbefaler å laste den ned, da fargene kan bli veldig rare i browseren).

Det dere trenger for å starte med analysen ligger på denne wikien. Her kan det komme mer informasjon etter hvert. Gi meg gjerne beskjed dersom det er informasjon dere ikke klarer å finne. Start med å sette dere inn i hva som ligger ute allerede.

Håper dere får ordnet dere inn på tegnesalen i dag og tatt dere en tur i byen for å ta noen bilder.
Hvis dere lurer på noe er det bare å ta kontakt med meg på email: bjorn.inge.melas (at) ntnu.no eller på telefon 971 15 971.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar