mandag 29. september 2014

Innleveringsformat og veiledning

Jeg fikk noen spørsmål angående innleveringsformatet. Jeg har snakket med Sverre og vi har funnet ut at dere kan bruke maksimalt en hel papplate (ca 1.20 x 2.40m) av de vi bruker å stille ut på til konkurransen. Det betyr ikke at dere trenger å fylle denne plansjen med mest mulig info, men den må sammen med modellen kunne redegjøre for det viktigste i prosjektet da dere ikke får muligheten til å presentere på noen annen måte.

Jeg vil også be alle som har satt seg opp på veiledning med Jakob på onsdag om å flytte disse avtalene til i morgen, da han ikke kommer til å være der etter lunsj. Håper det går bra. 
Jeg og Sverre kommer også til å være tilgjengelig for de som ønsker en prat på tirsdag eller onsdag (og ellers er det bare å ta kontakt på mail, så avtaler vi et tidspunkt).
Liste for Sverre og meg denne uka

Trine kommer også til å gå på salen på Onsdag fra 3 og utover. Her er hennes liste. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar