mandag 29. september 2014

Laser

Laseren har fortsatt problemer. I følge Pasi fungerer kuttingen som den skal, men graveringsfunksjonen (tegning av bygninger, veier osv) fungerer ikke optimalt. Jeg foreslår at dere tar et valg om dere vil satse på laseren eller om dere vil bygge modell for hånd. Hvis dere vil prøve dere på laseren er det bare å begynne å lage filene klar i Rhino, så skal jeg prøve å kjøre et kurs med bruken av laseren i  denne uka. Tror ikke jeg rekker det i dag, men i morgen og onsdag skal det være mulig. Jeg legger ut en liste dere kan skrive dere på når jeg vet når det passer. Selv om dere bygger modell for hånd vil jeg anbefale dere å bli med på kurset, da dere kan få bruk for det senere i prosessen og i studiet - det vil heller ikke ta lang tid, det er ganske enkelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar