fredag 25. september 2015

Neste uke

http://www.dailyminimal.com/

Neste uke skal dere få mye tid til å jobbe med innspurten i konkurransen. Innlevering blir på fredag ettermiddag i mappen Innleveringer/Konkurranse. Lever i pdf format, pass på filstørrelsen. Dere skal altså levere to liggende A1-postere, som i utstillingen skal stå over hverandre (for de som er kjappe i hodet så blir det det samme som en stående A0, så det fungerer også:))

På mandag blir det altså en forelesning i ATH-B med Sverre om Funksjonalismen, samme plass som alltid F6, 10.15-12.00.
Resten av uka blir det opp til dere å velge hvordan dere vil jobbe, men både markus og jeg kommer til å være på salen innimellom eller vi kan komme ned hvis noen trenger veiledning, bare si fra! Studassene kommer til å være på salen fra 16-18 på mandag og onsdag hvis det er behov for det.

Vil også opplyse om at eksamensdatoene kommer til å bli:
10. desember - Planleggingskunnskap
17. desember - ATH-B

Vi har prøvd å få planleggingskunnskapseksamen til å bli en skriftlig hjemmeeksamen, men det får vi ikke til å endre i år. Derfor blir det vanlig eksamensform, men vi kommer sannsynligvis til å stille èt spørsmål og det er hvordan dere kan relatere deres prosjekt til teorien i planleggingskunnskap (eller andre tekster og teorier dere kan knytte arbeidet opp mot). Akkurat hvordan dette blir formulert vet vi ikke enda, men dette er det som blir essensen av det. Vi vet fortsatt ikke hvordan vi skal håndtere karaktersettingen til dette.

Så litt info om Berlin-turen, nå er det snart bare to uker igjen.
Jeg kommer til å trykke opp et program for turen som dere får før vi drar. Det skjer så fort jeg får bekreftet programmet fra Jakob. I programmet kommer det til å stå noe om plassene vi skal besøke, opplegget med tidsplan og forslag til steder man kan besøke på tidspunkt der vi ikke har opplegg.
Noe informasjon kan jeg allerede legge ut:
Vi kommer til å bo på All-In Hostel, som ligger i Friedrichshain. Det er et sentralt og livlig område med mange restauranter, cafeer, barer, og små butikker.
Romfordeling kommer jeg også til å lage et Google Docs for når jeg får tilsendt det endelige rom-oppsettet fra hostellet.

Og for all del - hvis noen skal ha pensum nå er det absolutt siste frist til å sende meg en mail og si fra - pensum er bestilt, men har enda ikke blitt trykket. Det er muligheter, men jeg kan ikke love noe.

God (innspurts)helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar