lørdag 10. oktober 2015

Berlin innsjekk

Jeg har nå snakket med personalet på hostellet og kommer til å gi dem en liste over romfordelingen i kveld. Ved ankomst i morgen sjekker dere inn så fort dere kommer og får hvert deres keycard til rommet. Si at dere kommer fra NTNU og at dere er studenter. Oppgi mitt navn hvis nødvendig.
Ring meg på mobil 971 15 971 hvis det oppstår problemer.

Ellers kan jeg melde at det er lurt å ta med skikkelig med klær – det er ikke meldt så veldig varmt denne uka.

For dere som kommer i morgen på dagen kan jeg anbefale Flohmarkt Mauerpark, som er et loppemarked i en park – ofte mye folk og små konserter.
Tror også disse utstillingene kan være bra http://stadt-bild.berlin/en/exhibitions/

Snakkes på mandag morgen – avreise fra hostellet 10.15 (da går vi!)

På fredag skal vi besøke arkitektkontor. Da er det ikke plass til hele gjengen på en plass. Vi må derfor dele oss i to. Gruppene står i heftet.
Slik blir opplegget for dagen:

10:00 Gruppe 1
ManMadeLand
Falckensteinstraße 47/48
10997 Berlin

12:00 Gruppe 2
Nieto Sobejano
Schlesische Str. 26
10997 Berlin

14:00 Gruppe 1
LIN
Franklinstraße 15
10587 Berlin

16:00 Gruppe 2
Max Dudler at
Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum Bibliothek Geschwister-Scholl-Straße 3
10117 Berlin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar