fredag 2. oktober 2015

Innlevering i dag og opplegg neste uke

I dag skal altså konkurransen leveres digitalt.
Siste frist kl 23.59 i kveld. Lever i pdf-format på serveren

Modellen trenger ikke være ferdig før på mandag så konsentrer dere om plansjen i dag!

På mandag kommer jeg til å være på skiboli fra kl 09.00. Da blir det mulighet for å henge opp plansjer og sette opp modeller. Alt må være klart til kl 10.00 når juryen kommer.

Deretter kan dere ta det med ro frem til juryeringen starter kl 13.00.

Jeg kommer til å sette opp veiledningsliste for tirsdag og onsdag over helga. Det er viktig at alle gruppene melder seg på denne veiledningen, da det er en oppfølging av konkurransetilbakemeldingen. Mer om dette opplegget kommer på mandag.

Lykke til med innspurten!

Til slutt litt info om Berlin.
Det var litt forvirring om når hostellet er bestilt, men det er altså fra søndag til lørdag - så hvis dere kommer tidligere eller drar senere må dere ordne overnatting selv.

Rett over helgen kommer jeg til å sette opp lister for romfordeling som det er viktig at dere setter dere opp på så kjapt som mulig og jeg trenger også en del info som alle må fylle ut. Det gjelder først og fremst kontaktinfo og dere må skrive under på et såkalt feltkort - Retningslinjene for dette finner dere her. Jeg tar med dette på mandag. Håper også å få programmet ferdig printet til da, men det er ikke sikkert det kommer før på tirsdag. I programmet vil dere finne info om opplegget og hvor vi skal på turen. Jeg anbefaler også å følge med på bloggen når det nærmer seg avreise og også under oppholdet slik at jeg kan nå dere dersom det skulle være noe dere bør få med dere.

Har også lagt ut et My Maps med stedene vi skal besøke. Det er ikke slik at vi skal inn i alle byggene som er angitt i programmet og på dette kartet, men vi passerer dem eller det er ting av interesse som ligger i nærheten.
Har også lagt inn en del steder som forslag til hvor man kan dra. Legg gjerne inn forslag forslagskolonnen dersom dere er kjent eller har noe å anbefale!

Lykke til med innspurten!
Snakkes på mandag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar