fredag 27. november 2015

Godt levert!

Da ser jeg at de fleste er har levert/er i ferd med å levere. Husk å få på plass både plansje og heftet (og en folder med filene som er linket inn)

Når dere hart gjort det er det på tide å ta helg! Bra jobba alle sammen!
Jeg sender alle prosjektene til våre sensorer, som er Øystein Grønning og Karl Otto Ellefsen.
Begge sensorene kommer til å være på alle presentasjonene og vurdere alle prosjektene.

For de av dere som ikke er ferdig med modellen enda, så kan dere som sagt jobbe med den i helga.
Husk å ta bilder av modellen og legge ut en ny versjon av heftet med i hvert fall ett, gjerne flere bilder. Gjør dere litt flid med å ta gode bilder, det ligger mye arbeid i prosjektet, synd om dette ikke blir dokumentert. Gjør dette i løpet av mandag!

Vi møtes på mandag klokken 12.00 for felles rydding av salene. Salene skal være ferdig ryddet, alle plansjer skal henge opp og utstillingen skal se bra ut før kl 15.00, så sørg for at dere har alt klart til å rigge opp deres prosjekt før den tid. Tenk på om dere vil sette modellene på noe og få tak i det. Jeg får stadig spørsmål om heftet, det er altså et hefte som ikke må printes ut, men som først og fremst skal være digitalt, for å gjøre det mulig for sensor å sette seg inn i prosjektet på forhånd og for å bevare det på bloggen for all ettertid. Dersom dere vil kan dere printe det, men det er altså ikke et krav. Hvis dere har andre vedlegg til plansjen (analyse, prosess, bilder, osv) går det an å printe det og legge ved, men dere blir først og fremst bedømt ut fra det dere presenterer og det dere viser på plansjen.

Klokken 15.00 åpner vi utstillingen.

Tirsdag og Onsdag
Tirsdag starter første presentasjon på sal 315 (den midterste) kl 10.00. Vær på plass i god tid. Hver gruppe får 30 minutter, vi anbefaler å bruke ca 10 (maks 15) av dem til å presentere prosjektet. Det er opp til dere om dere vil bruke plansjen eller om dere vil lage en powerpoint/pdf- presentasjon. Det er fint om dere kan gi beskjed om hva dere tenker å gjøre på forhånd, slik at vi kan planlegge litt. Skriv derfor på denne listen hva som er planen. Dersom dere ønsker å bruke en digital presentasjon vil jeg at dere leverer den på serveren under Innleveringer\Presentasjoner, senest i siste pause før deres presentasjon. Dette for at det skal flyte best mulig under presentasjonene og at vi forhåpentligvis unngår teknisk trøbbel:)

Vi kommer til å følge dette oppsettet: 

Tirsdag før lunsj - Sal 315
10.00-10.30 Selve byen
10.30-11.00 Grønt fokus
11.15-11.45 Thriving Urban Villages
11.45-12.15 La de få merke at det er en studentby

Tirsdag etter lunsj - Sal 313
13.00-13.30 Kortreist
13.30-14.00 Byen vi bor i
14.15-14.45 By - campus
14.45-15.15 Tett på
15.30-16.00 nIIdelva
16.00-16.30 Byporten

Onsdag før lunsj - Sal 317
09.00-09.30 Tverrforbindelser
09.30.10.00 Walk`n Roll
10.15-10.45 Alle går
10.45-11.15 Trondheim Connected

Onsdag etter lunsj blir det et sensurmøte med faglærere og sensorer, så da må dere holde dere vekk fra salene en stund. Det er mulig at vi tar en samling på onsdag etter vi er ferdig, men det vil bli det opplyst om i løpet av onsdagen. 

GOD HELG!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar